دوستت دارم...


همه چیز از همه جا *_ ^

زندگی مثل یه جاده می مونه من و تو مسافراشیم قدر این لحظه ها رو بدونیم که ممکنه فردا نباشیم...

 دوست دارم دستم را بگیری و زیرگوشم زمزمه کنی

 


 

که پشت خوابهای نا آرام تو...

 


 

چیزی بیش از نگرانی های زنانه نیست...

 


 

دستت را بگیرم و زیرگوشت زمزمه کنم

 


 

که پشت نگرانی های زنانه ی من...


مردی ایستاده که دیوانه وار دوستش دارم!

 



نظرات شما عزیزان:

هی رفیق باتوام
ساعت17:38---8 مرداد 1393
سلام چطوری ابجی عیدت مبارک عزیز

اینجا ته دنیاست
ساعت4:22---1 مرداد 1393
سلام عزیزم وبه قشنگی داری ، ممنون میشم به وبم سر بزنی

حـــــــرف های یه دخترامروزی
ساعت15:00---26 تير 1393
شــــــــــلام عسیسم من اومدممم اپـــــــم خوشحال میشم سربزنی عسیسم

ریحانه
ساعت17:36---23 تير 1393
آپم و منتظر حضورت هستم.برای یکی از پستام نظر همرو میخوام منتظر نظر شما هم هستم

mahdi
ساعت17:22---21 تير 1393
درود.
من برگشم!
ب علت زياد بودن نظراتم نتونسم برا پستات نظر بدم در اتيه نزديک جبران ميکنم!
راسي اپم ها
فدات


سمر
ساعت18:22---10 تير 1393


من هنوز نمردم ..㋡
ساعت16:01---10 تير 1393
من ترانه هایم را قاب می کنم...
با سنجاق تنهاییم ؛
به گوشه ای می آویزم ،
تا تو بخوانی...
اگر خواندی ،
فقط لبخند بزن...
لبخند تو ؛
هر لحظه اش ٬ یک عمر سرزندگیست...
تو فقط بخند...
برای من ،
ایـن تمــام زنــدگیــست...


arezo
ساعت13:10---8 تير 1393
aji webam avaz shode

انوشا
ساعت1:59---8 تير 1393
سلام .خوبی؟
منو یادته؟
تو لینکات هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ چهار شنبه 4 تير 1393 playful girl ♥



طراح : صـ♥ـدفــ